مبانی نظری وپیشینه تحقیق شبكه اجتماعي

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری وپیشینه تحقیق شبكه اجتماعي

۶ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری وپیشینه تحقیق شبکه اجتماعی

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق شبکه اجتماعی مبانی نظری وپیشینه تحقیق شبکه اجتماعی مبانی نظری وپیشینه تحقیق شبکه اجتماعیدانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق شبکه اجتماعی مبانینظریوپیشینهتحقیقشبکهاجتماعیمبانینظریوپیشینهتحقیقشبکهاجتماعی

-------

مبانی نظری وپیشینه تحقیق شبکه اجتماعی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق شبکه اجتماعی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 94
قیمت: 70310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 55 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏شبکه اجتماعی‏ Social network
‏رسانه‎‏های اجتماعی بنا بر یک تعریف، رسانه‎‏هایی برای برقراری تعامل اجتماعی مبتنی بر وب هستند و راهی ارزان و قابل دسترس برای انتشار اطلاعات از سوی عموم کاربران‏‌‏. این تعریف عام، بسیاری از وب‏‌‏سایت‎‏های با کارکرد ارتباطی را در زمره‏‌‏ی رسانه‏‌‏های اجتماعی قرار داده است؛ فروم‎‏های اینترنتی، وبلاگ‎‏ها، شبکه‎‏های اجتماعی، ویکی‎‏ها و پادکست از این قبیل هستند. اما یکی از پرکاربرترین انواع رسانه‎‏های اجتماعی را شبکه‎‏های اجتماعی تشکیل می‎‏دهند.
‏" از سال 1979 اولین فضای شبکه‎‏ای را تام تراسکات و جیم الیس از دانشگاه داک ایجاد کردند." (کاپلان و هنلین‏ Kaplan & Haenlein
‏،2010: 60). البته شبکه‎‏ای که آن‏‌‏ها ایجاد کردند با مفهومی که ما امروزه از رسانه‏‌‏ی اجتماعی درک می‏‌‏کنیم تفاوت‎‏هایی عمده دارد. رسانه‏‌‏ی اجتماعی در نزدیکی هزاره‏‌‏ی جدید پا به عرصه وجود گذاشت ‏(‏کاپلان‏ ‏و‏ ‏هنلین‏ ‏،‏2010). ‏نویسندگان این شبکه‏‌‏ی اجتماعی اولیه به صورت آنلاین اقدام به نوشتن مطالب خود در آن می‎‏کردند. این دفتر خاطرات گروهی را تشکیل می‎‏داد. اصطلاح "وبلاگ" اولین بار در همان زمان و به صورت مختصرشده یعنی "بلاگ"، یک سال بعدتر استفاده شد، زمانی که یک بلاگر به شوخی اسم "وبلاگ را" به "وی بلاگ‏ We blog
‏" تغییر داد. افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعت محبوبیت این مفهوم را در جهت ایجاد سایت‎‏های شبکه‏‌‏ی اجتماعی همچون مای اسپیس (2003) و فیس بوک (2004) اضافه کرد. این رشد قدم به قدم اصطلاح رسانه‏‌‏ی اجتماعی را ابداع کرد و آن را به برجستگی امروزی‏‌‏اش رساند." ‏(‏کاپلان‏ ‏و‏ ‏هنلین،‏ 2010: 60)‏.
‏"آندریاس کاپلان" دکترای مدیریت بازرگانی از انگلستان و "مایکل هنلین" دارای دکترای علم مدیریت از انگلستان به عنوان متخصصین بازاریابی و رسانه‏‌‏های اجتماعی، برای ارائه‏‌‏ی تعریفی از رسانه‏‌‏ی اجتماعی سعی می‎‏کنند عمده‎‏ترین مفاهیم مشابه آن را شرح داده و نکات تمایز آن‏‌‏ها را برجسته کنند. دو مفهومی که تا حدودی مشابه مفهوم رسانه

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری وپیشینه تحقیق شبکه اجتماعی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری وپیشینه تحقیق شبکه اجتماعی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق شبکه اجتماعی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.